Tidyman

A világszerte jól ismert figura, mely ott virít a kukákon, és arra buzdít bennünket, hogy ne szemeteljünk. Tidyman a 70-es években vált ismertté széles körben is, mikor a Nagy-Britanniában elindult „Keep Britain Tidy” elnevezésű kampány egyik „arca” lett.

Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!


Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.

A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.

Dánia nyerte Európa Zöld Városa díjat 2023-ban͏‌ ͏‌
A dán "Basecamp Lyngby" projekt nyerte el idén az első díjat. A második helyet Franciaország, a harmadikat pedig Hollandia kapta. A 13 országból ...
Folytatja napelemes beruházásait a SPAR
A SPAR Magyarország elkötelezetten folytatja eddigi napelemes beruházásait, s ennek mentén a jövőben is olyan fejlesztéseket tervez, amelyekkel ...
A SPAR Magyarország kiadta első Fenntarthatósági jelentését
A SPAR Magyarország hosszú évek óta törekszik arra, hogy mind kereskedelmi működése, mind gyártási folyamatai során minél kevésbé terhelje a ...
A Mercure hotelekkel a helyi látnivalókat, hagyományokat és kultúrákat fedezheti fel Európa legjobb úti céljain
A Mercure listát készített az Európa legnépszerűbb városaiban található autentikus Fedezd fel a helyit! („Discover Local”) élményekről, a kiemelt ...
Az Accor “A vendéglátás szíve” kampánya az ENSZ Turisztikai Világszervezetével tér vissza
Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja, amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai ...
Az Accor „A vendéglátás szíve” címmel indít kampányt és podcastot a szektor támogatására
A hotelszakmával foglalkozó, októberben induló podcast – az azonos nevű európai iparági platform része – a vendéglátásban dolgozók történeteit ...