Tidyman
A világszerte jól ismert figura, mely ott virít a kukákon, és arra buzdít bennünket, hogy ne szemeteljünk. Tidyman a 70-es években vált ismertté széles körben is, mikor a Nagy-Britanniában elindult „Keep Britain Tidy” elnevezésű kampány egyik „arca” lett.
Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!
Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.
A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.
Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja, amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai ...
A hotelszakmával foglalkozó, októberben induló podcast – az azonos nevű európai iparági platform része – a vendéglátásban dolgozók történeteit ...
Újabb szakmai versenyeken kapott rangos díjakat a kiskereskedelmi vállalat, benyújtott pályamunkái a hiper-, illetve a szupermarketek kategóriájában ...
A Csimpánzok világnapját, azaz emberszabású unokatestvéreinket minden évben, július 14-én ünnepeljük, ezzel fejezve ki megbecsülésünket irántuk.
A hazai piacon működő nagyvállalatok, kkv-k és startupok idén július 26-ig pályázhatnak az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjára. A rangos ...