Tidyman

A világszerte jól ismert figura, mely ott virít a kukákon, és arra buzdít bennünket, hogy ne szemeteljünk. Tidyman a 70-es években vált ismertté széles körben is, mikor a Nagy-Britanniában elindult „Keep Britain Tidy” elnevezésű kampány egyik „arca” lett.

Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!


Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.

A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.

CSIMPÁNZOK VILÁGNAPJA 2021
A Csimpánzok világnapját, azaz emberszabású unokatestvéreinket minden évben, július 14-én ünnepeljük, ezzel fejezve ki megbecsülésünket irántuk.
„Legyen a fenntarthatóság a vállalati stratégia része!”
A hazai piacon működő nagyvállalatok, kkv-k és startupok idén július 26-ig pályázhatnak az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjára. A rangos ...
Tesco – Több mint 40 millió forint sorsáról dönthetnek a Tesco vásárlói
Idén tavasszal kilencedik alkalommal lehetett pályázni a közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának ...
Első kézből az elmúlt év legjobb környezeti és társadalmi befektetéseiről
Az Effekteam június 11-i online workshopjának résztvevői olyan nagyvállalatok társadalmi felelősségvállalási és fenntarthatósági programjait ...
A felelős vállalatok elismerése időszerűbb, mint valaha
Az Effekteam 2021-ben is meghirdeti az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díját, amelyre július 26-ig pályázhatnak a vállalatok az általuk ...
Az Accor új globális kampánnyal ünnepli a szabadidős utazások és a külföldi nyaralások visszatérését
Az Accor, „Unveil the World” (Leplezd le a világot) címmel indít kampányt az utazáshoz való visszatérés, a nyár közeledte és a szállodai pihenés ...