Bemutatkozás

Az Accor a világ vezető szállodaipari csoportja, több mint 5300 ingatlannal és 10 000 vendéglátóhellyel a világ 110 országában. A csoport az iparág egyik legváltozatosabb és legintegráltabb vendéglátó ökoszisztémájával rendelkezik, amely több mint 40 luxus-, prémium-, középkategóriás és economy hotelmárkát, szórakoztató egységeket, éjszakai szórakozóhelyeket, éttermeket, bárokat, magánrezidenciákat, megosztott szálláshelyeket, concierge-szolgáltatásokat, közösségi munkahelyeket és még sok mást foglal magában. Az Accor páratlan pozícióját a vendéglátásban – az iparág egyik leggyorsabban növekvő kategóriájában – az Ennismore közös vállalat vezeti, amelyben az Accor többségi tulajdonnal rendelkezik. Az Ennismore kreatív vendéglátóipari vállalat, vállalkozói és alapítók által létrehozott, céltudatos márkákból álló globális portfólióval. A páratlan márkaportfólióval rendelkező Accor világszerte mintegy 260 000 munkatársat foglalkoztat. Az ALL – Accor Live Limitless átfogó hűségprogramjának tagjai szolgáltatások, élmények és a kedvezmények széles választékát élvezik a mindennapokban.

A csoport a Planet 21 – Acting here, az Accor Solidarity, a RiiSE és az ALL Heartist Fund kezdeményezéseken keresztül az üzleti etika, a felelős turizmus, a környezeti fenntarthatóság, a közösségi szerepvállalás, a sokszínűség és a befogadás révén ösztönzi a pozitív cselekvést.

Az 1967-ben alapított, franciaországi központú Accor SA elérhető az Euronext párizsi tőzsdén (ISIN kód: FR0000120404) és az OTC piacon is (kód: ACRFY) az Egyesült Államokban.

További információért látogasson el az accor.com oldalra, vagy kövesse a csoportot Twitteren, Facebookon, Linkedinen és Instagramon.

A Mercure hotelekkel a helyi látnivalókat, hagyományokat és kultúrákat fedezheti fel Európa legjobb úti céljain
A Mercure listát készített az Európa legnépszerűbb városaiban található autentikus Fedezd fel a helyit! („Discover Local”) élményekről, a kiemelt ...
Az Accor “A vendéglátás szíve” kampánya az ENSZ Turisztikai Világszervezetével tér vissza
Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja, amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai ...
Az Accor „A vendéglátás szíve” címmel indít kampányt és podcastot a szektor támogatására
A hotelszakmával foglalkozó, októberben induló podcast – az azonos nevű európai iparági platform része – a vendéglátásban dolgozók történeteit ...
Az Accor új globális kampánnyal ünnepli a szabadidős utazások és a külföldi nyaralások visszatérését
Az Accor, „Unveil the World” (Leplezd le a világot) címmel indít kampányt az utazáshoz való visszatérés, a nyár közeledte és a szállodai pihenés ...
Az Accor 2022-re összes szállodájából kizárja az egyszer használatos műanyagokat
Az Accor csatlakozik az ENSZ Global Tourism Plastics Initiative programjához, és 2022 végéig összes szállodájában kivonja a vendégélményből az ...