Története
A Ne vásárolj semmit nap fogyasztói böjt, vásárlási szünnap stb., amit 1992-ben Kanadában talált ki az Adbusters (Reklámirtók) szervezet, mint „passzív ellenállás”. A szemlélet szerencsésen elterjedt. Magyarországon 2004-ben hirdette meg először a Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Célja
Elgondolkodtatni, tudatosítani, alternatívákat kínálni: azaz felhívni a figyelmet, hogy tudatosabbak és kritikusabbak legyünk a választásaink tekintetében, mi van a termék mögött (életciklus), és mit okoz nekünk, ha hazavisszük.
Nemzetközi elnevezése: "Buy nothing day"
Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!
Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.
A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.