Vizuális hulladék
Az emberi agy számára észlelhető, de kéretlen vizuális anyagok, mint például a körúti reklámok. Bár azt gondoljuk, hogy a nagy mennyiségű reklám nincs hatással ránk, ez valójában nem igaz. Agyunk felfogja és érzékeli ezeket a kéretlen információkat, és azokat igyekszik kezelni is. Így bár tudatosan aligha fókuszálunk, agyunk dolgozik, fáradtabbak leszünk, hosszútávon humánegészségügyi kockázatok is felmerülhetnek.
Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!
Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.
A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.
Kis karácsony, nagy karácsony - de hogyan lesz zöld karácsony? Hogyan tehetjük környezetbaráttá az év legszebb ünnepét?!
Az év utolsó cikkemnek ...
„Semmi sem hozza ki olyan könnyen belőlünk a neveletlen bunkót, mint a műanyag. A műanyag szinte könyörög, hogy hagyjuk ott a tengerparton vagy a ...
A dán "Basecamp Lyngby" projekt nyerte el idén az első díjat. A második helyet Franciaország, a harmadikat pedig Hollandia kapta. A 13 országból ...
A SPAR Magyarország elkötelezetten folytatja eddigi napelemes beruházásait, s ennek mentén a jövőben is olyan fejlesztéseket tervez, amelyekkel ...
A bátonyterenyei akkumulátor-feldolgozó üzem folyamatos, súlyos környezetszennyezése – ahol még a kormányhivatal ellenőrei is rosszul lettek – és ...