Vizuális hulladék
Az emberi agy számára észlelhető, de kéretlen vizuális anyagok, mint például a körúti reklámok. Bár azt gondoljuk, hogy a nagy mennyiségű reklám nincs hatással ránk, ez valójában nem igaz. Agyunk felfogja és érzékeli ezeket a kéretlen információkat, és azokat igyekszik kezelni is. Így bár tudatosan aligha fókuszálunk, agyunk dolgozik, fáradtabbak leszünk, hosszútávon humánegészségügyi kockázatok is felmerülhetnek.
Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!
Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.
A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.
Mindenkit érdekel a pszichológia mostanában. Ugye gyakran halljuk. De az is érdekel, miért? Miért pont most? Miért mindenkit. A legjobb, ha egy ...
A fenntarthatóságot és a biodiverzitást is kiemelten kezelő, hatékonyabb fellépés érdekében együttműködési megállapodást kötött a K&H és a WWF ...
Mi köze az életünk szakaszainak az évszakok változásához? Az évkörhöz?
Gondolatainkat, hangulatunkat meghatározza-e, hogy érezzük változás van ...
„Naturam expellas furca, tamen usque recurret „
Horatius
A cím, és a mottó: mi közük egymáshoz? Hogyan kapcsolódik egy latin idézet a ...