Vizuális hulladék

Az emberi agy számára észlelhető, de kéretlen vizuális anyagok, mint például a körúti reklámok. Bár azt gondoljuk, hogy a nagy mennyiségű reklám nincs hatással ránk, ez valójában nem igaz. Agyunk felfogja és érzékeli ezeket a kéretlen információkat, és azokat igyekszik kezelni is. Így bár tudatosan aligha fókuszálunk, agyunk dolgozik, fáradtabbak leszünk, hosszútávon humánegészségügyi kockázatok is felmerülhetnek.

Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!


Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.

A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.

Koronavírus: Hogyan védhetjük meg a hegyi gorillákat?
A koronavírus (COVID) járvány kitörése nyilvánvalóan komoly aggodalomra ad okot. Vajon a keleti gorillák mennyire fogékonyak az új kórokozóval ...
Újabb 43 millió forint támogatás 182 helyi projektre
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának hetedik fordulójában a vásárlók összesen több mint 2,8 millió zsetonnal szavaztak a környezetükben ...
Triplázott a HB Reavis Három fenntarthatósági tanúsítványt is kapott Agora Budapest
A HB Reavis kiemelt üzleti és életmód ingatlanberuházási projektjének számító Agora Budapest komoly mérföldkőhöz érkezett a napokban, amikor is ...
Fenntarthatóság − öt lépcsőben
A létezés (szabadság) minden emberben állandóan és teljes egészében esedékes – írja egyik művében Hamvas Béla. Igen ám, de hiába van ott az orrunk ...
1 billió fát ültetünk és ehhez egy aukciót szervezünk
Dr.Jane Goodall 5 millió fa elültetését ígéri az UNEP kampány keretében 2020-ban. A magyar Intézet egy online környezetvédelmi aukciót szervez ennek ...
Új arc, új tartalom - Évindító beszélgetés dr. Molnár Klárával, az Effekteam vezetőjével
Egy arculatváltás nem egyszerű dolog: nem pusztán arról szól, hogy felveszünk egy új nevet és trendi színekbe öltöztetjük a honlapunkat. Nem. ...