Zöldpont
A Zöld Pont egy nemzetközi védjegy, mely arra utal, hogy az adott termék gyártója pénzügyileg finanszírozza a hulladékká vált csomagolás hasznosításáról. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a gyártó megbíz egy koordináló szervezetet ami gondoskodik arról, hogy a hulladék megfelelő arányú gyűjtése és kezelése a jogszabályoknak megfelelően történjen. Magyarországon a Zöld Pont rendszer a koordináló szervezetekre vonatkozó szabályozásnak köszönhetően – amely állami feladattá teszi a hulladék koordinációt – 2012-ben jelentősen átalakult, lényegét elveszítette.
Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!
Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.
A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.
Kis karácsony, nagy karácsony - de hogyan lesz zöld karácsony? Hogyan tehetjük környezetbaráttá az év legszebb ünnepét?!
Az év utolsó cikkemnek ...
„Semmi sem hozza ki olyan könnyen belőlünk a neveletlen bunkót, mint a műanyag. A műanyag szinte könyörög, hogy hagyjuk ott a tengerparton vagy a ...
A dán "Basecamp Lyngby" projekt nyerte el idén az első díjat. A második helyet Franciaország, a harmadikat pedig Hollandia kapta. A 13 országból ...
A SPAR Magyarország elkötelezetten folytatja eddigi napelemes beruházásait, s ennek mentén a jövőben is olyan fejlesztéseket tervez, amelyekkel ...
Az elmúlt két év szélsőséges időjárása a svájci gleccserek 10 százalékát tüntette el egy új kutatás szerint. A gleccserek az egész országban ...