Életciklus-szemlélet

Az életciklus szemlélet ma már az élet számos területén elterjedt megközelítési mód, mely egy termék vagy szolgáltatás tervezése során a környezeti hatásokat nem csak egyetlen életszakaszban, de az adott termék teljes életútja során, a „bölcsőtől a sírig” figyelembe veszi. Tehát a cél, hogy a gyártás, a használat, a szállítás, a fogyasztás, az újrahasználat, az újrafelhasználás és a hulladék végső kezelése is lehető legkisebb mértékben károsítsa a környezetet , és egy adott termék esetén annak élettartama - legalább alapanyagként - többszörösére nőjön.

Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!


Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.

A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.

Túzok Vándorkupa alkotói pályázat
A Körös-Maros Nemzeti Park Igazgatóság az idei évben is meghirdeti a Túzok Vándorkupa alkotói pályázatát a működési területén található települések ...
A San Diego Zoo Global hivatalos közleménye a COVID-19-el megfertőződött gorillák ügyében
A San Diego Állatkert Szafari Park gorilla-csapatának tagjai pozitív eredményt mutattak a SARS-CoV-2, a COVID-19-et okozó vírus szempontjából. Január ...
Jane Goodall: A változás elkezdődött. Sok út vezet a jó irányba
Beszélgetés a főemlőskutatóval és ökológiai aktivistával arról, hogy miért nem a népesség a klímaváltozás fő oka és miért érdemes optimistának lenni.
Több mint 1 tonna mobil gyűlt össze 2020-ban a Passzold vissza Tesó! kampány során
Több mint egy tonna mobiltelefon gyűlt össze a Passzold vissza Tesó! kampány során. Köszönet a résztvevőknek!
„A szervezeten belül kivételes összefogást és szolidaritást tapasztaltunk a karantén alatt”
A Telenor Magyarország a tavaszi karanténidőszak alatt alkotta meg az #ITTVAGYUNKEGYMÁSNAK koncepciót, amellyel a vállalat elnyerte az idei Effekt ...
„Egy olyan innovatív megoldást vezettünk be Magyarországon, amely a teljes társadalom számára hasznos”
A Vodafone Magyarország Alapítvány az Országos Mentőszolgálattal együttműködésben indította el idén januárban az ingyenes ÉletMentő applikációt, hogy ...