Életciklus-szemlélet

Az életciklus szemlélet ma már az élet számos területén elterjedt megközelítési mód, mely egy termék vagy szolgáltatás tervezése során a környezeti hatásokat nem csak egyetlen életszakaszban, de az adott termék teljes életútja során, a „bölcsőtől a sírig” figyelembe veszi. Tehát a cél, hogy a gyártás, a használat, a szállítás, a fogyasztás, az újrahasználat, az újrafelhasználás és a hulladék végső kezelése is lehető legkisebb mértékben károsítsa a környezetet , és egy adott termék esetén annak élettartama - legalább alapanyagként - többszörösére nőjön.

Kövess minket a facebookon is, likeold oldalunkat!


Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Ezért összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is.

A HOLNAPUTÁN rendszere ebben kíván Partner lenni: Tudáscentrumként, tájékozódási pontként és kommunikációs felületként nyújt díjmentes publikációs lehetőségeket a felelősen gondolkodók számára. A Holnapután részletesebb bemutatása ezen az aloldal érhető el.

CSIMPÁNZOK VILÁGNAPJA 2021
A Csimpánzok világnapját, azaz emberszabású unokatestvéreinket minden évben, július 14-én ünnepeljük, ezzel fejezve ki megbecsülésünket irántuk.
Szerelmi bánat ellen illatokkal, hogy a holnapután könnyebb legyen
Felnőttként több eszközöm is van már arra, hogy hogyan bánjak az érzelmeimmel, hogyan tudom őket jobban kontrollálni, ha pl. elönt a szomorúság, ...
Sikeres környezeti és társadalmi befektetések a gyakorlatban szerkesztése
A nők gazdasági szerepvállalásának elősegítése, szemléletformálás az újrahasznosítás népszerűsítése érdekében, egészség- és munkahelyvédelem a ...
„Jó, ha az elején meg tudjuk határozni, hogy mit nevezünk majd sikernek”
Pogány Éda több mint két évtizede foglalkozik üzleti fenntarthatósággal és évek óta részt vesz az Effekt 2030 díjra benyújtott pályázatok értékelését ...
„Legyen a fenntarthatóság a vállalati stratégia része!”
A hazai piacon működő nagyvállalatok, kkv-k és startupok idén július 26-ig pályázhatnak az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjára. A rangos ...
Tesco – Több mint 40 millió forint sorsáról dönthetnek a Tesco vásárlói
Idén tavasszal kilencedik alkalommal lehetett pályázni a közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának ...