A kampányról
Egy éven át tartó kommunikációs kampány környezet- és természetvédelmi civil szervezetek bevonásával.
A "360" több kisebb időközi kampányszakaszból épül fel, így több környezeti probléma, illetve megoldási lehetőség kerül bemutatásra, pl. tudatos fogyasztás, biodiverzitás megőrzése, fenntartható energiagazdálkodás témaköre. Szakmai cikkek, jógyakorlatok és hétköznapokba könnyen beilleszthető tippek segítik az olvasókat abban, hogy egy teljesebb képet kaphassanak a környezetvédelem szerteágazó kérdésköréről.
A kampány-szakaszról
A 360 elnevezésű kampány "műanyag" kampány-szakasza, a Hulladékgazdálkodók Országos Szövetsége vezetésével.
Szakmai cikkek, jógyakorlatok és hétköznapokba könnyen beilleszthető tippek segítik az olvasókat abban, hogy egy teljesebb képet kaphassanak a környezetvédelem szerteágazó kérdésköréről.