A kampányról
Egy éven át tartó kommunikációs kampány környezet- és természetvédelmi civil szervezetek bevonásával.
A "360" több kisebb időközi kampányszakaszból épül fel, így több környezeti probléma, illetve megoldási lehetőség kerül bemutatásra, pl. tudatos fogyasztás, biodiverzitás megőrzése, fenntartható energiagazdálkodás témaköre. Szakmai cikkek, jógyakorlatok és hétköznapokba könnyen beilleszthető tippek segítik az olvasókat abban, hogy egy teljesebb képet kaphassanak a környezetvédelem szerteágazó kérdésköréről.
A kampány-szakaszról
A pálmaolajjal kapcsolatos problémákról, hasonlóan a globális felmelegedéshez, egyre többet, és több helyen lehet hallani. Remélhetőleg egyre több emberhez el is jutnak az információk, mert sajnos attól hogy nem tudunk a mindennapi apró döntéseink következményeiről, a felelősség még a miénk, és hatalmas problémákat okozhatunk a világ másik felén.
A világban jelenleg nagyiparban zajlik az – állatfajok felének otthonául szolgáló – trópusi esőerdők kiirtása, elsősorban azért, hogy a helyükön mezőgazdálkodást folytassanak, olajpálma-ültetvényeket vagy külszíni bányákat telepítsenek. A helyi lakosságot azzal áltatják, hogy munkahelyeket teremtenek nekik, valamint iskolákat, egyetemeket építenek a helyükre, így sok esetben elmarad a szükséges tiltakozás.
Mi a kampányunkkal szeretnénk felhívni a magyar lakosság figyelmét is erre a problémára, és az erre adható válaszra is. Mi ilyen messziről mit tehetünk az esőerdőkért, a bennük élő számtalan élőlényért és az erdők védelmében felszólaló aktivistákért.